NAŠE HLAVNÉ SLUŽBY

chameleón

ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Pre našich klientov zabezpečujeme služby zákazníckeho centra v slovenčine, angličtine, nemčine a maďarčine. Špecializujeme sa na poskytovanie týchto zákazníckych služieb:

ok telefonická a mailová komunikácia

ok poskytovanie komplexných informácií o produktoch, cenách a službách

ok zabezpečovanie poradenstva a technickej podpory

ok zastupovanie v reklamačnom konaní – prijímame, evidujeme a vybavujeme reklamácie

V komunikácii sme flexibilní ako chameleóny. Služby zákazníckeho centra poskytujeme pre partnerov pôsobiacich v rôznych oblastiach – od módy až po investičné fondy...
chameleón

Podslužby zákazníckeho servisu

Telefonická zákaznícka linka (call centrum)

V telefonickej komunikácii kladieme vždy dôraz na individuálny a ľudský prístup. Sme presvedčení, že práve tieto dva elementy rozlíšujú kvalitnú zákaznícku linku od tej priemernej. Sme empatickí, komunikáciu prispôsobujeme klientovi, jeho nálade a požiadavkám. Profesionálnym prístupom výrazne znižujeme percento nespokojných zákazníkov a zlepšujeme tak celkový imidž vášho podnikania.

Služby zákazníckeho call centra poskytujeme

ok v 4 jazykoch (slovenčina, angličtina, nemčina a maďarčina)

ok v pracovných dňoch od 08.00-16.00 hod

Dobre zvládnutá telefonická podpora nie je len o rýchlom vybavení zákazníka. Je to najmä o pocite spokojnosti, ktorý ste na zákazníkovi zanechali.
face
obrázok
obrázok

Spracujeme a vybavíme mailovú komunikáciu s vašimi zákazníkmi, či obchodnými partnermi. Dbáme na bezchybnú gramatiku a úpravu v písaní. Vlastný CRM systém nám zabezpečuje 100% efektivitu a prehľad v komunikácii.

Mailovú komunikáciu zabezpečujeme

ok v 4 jazykoch (slovenčina, angličtina, nemčina a maďarčina)

ok v pracovných dňoch od 08.00-16.00hod

Mailovú komunikáciu personalizujeme a vedieme v priateľskom duchu. Zákazník vďaka tomu získava pocit výnimočnosti a ľahšie uverí nášmu úprimnému záujmu vyriešiť jeho požiadavku.

Zákaznícka podpora online chatu

Online chat považujeme za moderný nástroj komunikácie s návštevníkmi vášho webu či e-shopu. Využite potenciál online chatu naplno. V rukách profesionálov sa z tohto nástroja stáva nielen pomocník, ale hlavne efektívny predajca, ktorý dokáže výrazne zvýšiť vaše konverzie. Naši pracovníci na zákazníckej podpore sú pripravení vašim zákazníkom nielen pomáhať, ale aj predávať.

Služby online chatu poskytujeme

ok v 4 jazykoch (slovenčina, angličtina, nemčina a maďarčina)

ok v pracovných dňoch od 08.00-16.00 hod

"ShopSupport sa ujal nášho online chatu v auguste 2015. Po 3 mesiacoch boli naše konverzie o približne 30% lepšie, najmä vďaka kvalitnému online chatu."
Vladimír Ďurian – najzlato.sk
obrázok
obrázok heureka
network

Správa sociálnych sietí a porovnávačov cien

S vašimi zákazníkmi komunikujeme na Facebooku, Instagrame, Twitteri či Heureke. K rýchlym reakciám nám pomáha náš vlastný CRM systém, ktorý nás okamžite upozorní na nový komentár či hodnotenie. Vďaka rýchlym odpovediam minimalizujeme riziká spojené s oneskorenými reakciami, napr. na negatívne hodnotenia nespokojných zákazníkov.

Správu sociálnych sietí a porovnávačov cien zabezpečujeme

ok v 5 jazykoch (slovenčina, angličtina, nemčina, maďarčina a španielčina)

ok v pracovných dňoch od 08.00-16.00 hod

Vždy sme mali okolo 88-90% spokojných zákazníkov, podľa hodnotení na porovnávači cien Heureka. Po približne roku spolupráce so ShopSupportom sa nám vďaka ich špičkovej zákazníckej podpore podarilo získať na Heureke 100% spokojnosť zákazníkov. - Ing.Matej Bies, konateľ topanky.sk
obrázok heureka